[1]Blog [2]For all [3]Moje dílna
[4]Mrs.AnN [5]Other/Koš [6] Vánoce
[7]Sbéčka [8]Slovní fotbal [9]Zeptej se

Duben 2007

→30.4

30. dubna 2007 v 21:41

Nazdárek


Tak dnéska jsem vám tady přidala nějaký článečky a zítra budu pokračovat .. Jinač dneska , když jsem přišla ze školy šla jsem na PC a pak jsem šla ven no.. No a pak sme konečně jeli s našima do Ostravy koupit mi nové botky z rbk :) No jsou to tenisky.. nemůžu totiž chodit v lodičkách =! .. Blečky xD Tak sem byli v Carefouru a pak sme šli do Tesca a pak k báby a domů... A teď sem unavená jak kotě... uáá.. fakt se mi ce spát... eče , že zítra máme volno ( jako vy :) ) Ztra musíme s bráchou vyčistit bazén :D to zas bude kovbojka... Jinač normálně jsem se zamilovala ←asi→ do Punku ... twe.. zjistila jsem to když jsem si chtěla koupit covners celé černé s lebkou, šátek s lebkou a strašně se mi líbilo tričko celé černé s nápisem : Punk.. hej a normálně se mi to líbí xD a ještě pásek.. No se teď nějak měním.. :D

tak já pádím ♥
http://www.horsepigcow.com/uploaded_images/punk-706458.jpg

→Pixíky

30. dubna 2007 v 20:48
Pěkný pixíky
th_yupi139.gifth_tha3739409.gifth_ghost_2.gif

→Avatarky ?

30. dubna 2007 v 20:46 Avatary
Image Hosted by ImageShack.us

→Nádhera fakt !!♥

→Vector

30. dubna 2007 v 20:42

→Colorfull 2

30. dubna 2007 v 20:41

od http://www.petrolinek.blog.cz

→Cviky na zadek

30. dubna 2007 v 20:39 For girl
Postavte se, mírně se rozkročte a ruce nechejte volně podél těla. S nádechem udělejte pravou nohou velký krok zpět. Chodidla obou končetin přitom přitiskněte k podlaze.S výdechem lehce přitlačte pravé koleno k zemi, aniž byste zároveň posouvala levé koleno dopředu. Vydržte v krajní pozici dvě až tři vteřiny, pak nohy uvolněte a pomalu se vracejte do výchozí polohy. Po hlubokém nádechu a výdechu opakujte na druhou nohu.

Cviky na zadek - podřep

Stoupněte si zády ke stěně a mezi bedra a zeď vložte velký míč. Pevně se do něj opřete, zatněte všechny zádové a hýžďové svaly a s výdechem pomalu klesejte do podřepu. Až budou vaše stehna rovnoběžná s podlahou, zastavte se a na pár sekund zadržte dech. Po krátkém nádechu se s výdechem a opět se zatnutými hýžďovými svaly pomalu vracejte nahoru, kde se na chvíli uvolněte. Velmi účinný cvik na zadek.

Cviky na zadek - zanožování

Opřete se oběma rukama o zeď ve výši ramen. Mírně zanožte pravou nohu, chodidlo přitom nasměrujte k zemi. S výdechem pomalu pokračujte v zanožování pravé nohy až do krajní polohy. Při tomto cviku na zadek si dejte pozor, abyste se při provádění neprohýbala v bedrech. V krajní pozici zatněte půlky a vydržte alespoň pět vteřin. Pak se pomalu vracejte do výchozí polohy. Proveďte každou nohou desetkrát.
  • KOČIČÍ HORA
    Postav se na všechny čtyři a ruce polož na podložku přímo pod ramena, aby s nimi svíraly pravý úhel. Kolena stejným způsobem umísti pod boky. Dívej se před sebe a párkrát se zhluboka nadechni a vydechni. S dalším výdechem narovnej nohy, přitlač paty k zemi a zadek vystrč vzhůru. Rukama zůstaň zapřená o zem a snaž se narovnat záda. Hlavu nech volně mezi pažemi a dívej se na stehna. V této poloze vydrž jednu až dvě minuty. Volně dýchej a soustřeď se na práci hýžďových svalů. Potom se pomalu vrať zpět.
Pro náročné: Když už jsi v pozici kočičí hory, pomalu vydechni a zvedni propnutou levou nohu do výše hýždí. Patu pravé nohy se snaž přitisknout k podlaze. Než vrátíš nohu do výchozí polohy, vydrž alespoň půl minuty. Pak cvik zopakuj na opačnou stranu. Po celou dobu nechávej hýžďové svaly stažené a opakuj pětkrát na každou nohu. Při zvedání propnuté nohy navíc dbej na to, abys ji nevystřelila do výše švihem. Sval účinně posílíš pomalým pohybem a výdrží. Měla bys dokázat nohu zastavit v jakékoli fázi pohybu.
  • POZICE MOSTU
    Lehni si na záda, přitlač bederní páteř k zemi a pokrč nohy. Chodidla roznož asi na šířku ramen. Ruce pak propleť pod hýžděmi a při výdechu pomalým táhlým pohybem zvedej pánev, co nejvýš to dokážeš. Vydrž třicet až šedesát vteřin a pak se pomalu vracej do výchozí polohy. Opakuj třikrát až pětkrát. Tímto pohybem krásně vyrovnáš proporce svých půlek.

    Pro náročné: V pozici mostu se zapři o špičky prstů a snaž se jimi přiblížit co nejblíže k propleteným rukám. Jde o mnohem náročnější variantu. Je v ní totiž těžší zůstat delší dobu. Přesto se snaž vydržet alespoň třicet vteřin. Pak povol, na chvíli se uvolni a pak pohyb opakuj.
  • HRAVÁ KOBYLKA
    Lehni si na břicho a ruce polož podél těla. Dlaně přitom vytoč směrem ke stropu. Úplně se uvolni, několikrát se zhluboka nadechni do břicha a při dalším nádechu zvedni ruce, nohy a hrudník ze země. Tlač je, co nejvýš ti to páteř dovolí. Zvedni i hlavu, ale nezakláněj ji. Dívej se před sebe. V pozici vydrž třicet vteřin, pak povol, pomalu se vrať do výchozí polohy a uvolni se. Tento cvik ti zpevní spodní část hýždí a vytvoří ti důkladnou základnu hýžďových broskví.

    Pro náročné: V pozici kobylky navíc ještě ohni kolena a zvedni stehna co nejvýš nad zem. Vydrž třicet až šedesát vteřin, pak povol.
  • POZICE BOJOVNÍKA
    Postav se do stoje široce rozkročného. Jedno chodidlo vytoč do strany a pokrč koleno. Lýtko by tak mělo vytvořit pravý úhel se zemí. Poté roztáhni paže do stran a drž je propnuté v jedné rovině s rameny. Vydrž třicet sekund, potom zopakuj na druhou stranu.
    Pro náročné: V pozici bojovníka spoj dlaně a předkloň se s rovnými zády tak, aby paže a záda vytvořily rovnoběžku se zemí. Potom zadní nohu zvedni do prodloužení zad.
  • HOŘÍCÍ POCHODEŇ
    Stoupni si do stoje spatného. Pokrč kolena a suň pánev co nejníž. Nezapomeň držet rovná záda a pohledem se soustřeď na nějaký pevný bod před sebou. Zároveň s tímto pohybem zvedni paže nad hlavu a spoj prsty v protažení. V krajní pozici vydrž třicet až šedesát sekund. Pak se stejně pomalu vracej do výchozí pozice.

    Pro náročné: Střídej pozici vestoje a pozici v polosedu s výdržemi pouze na jedno nadechnutí. Opakuj pětkrát po dvaceti podřepech.
  • POZICE MÍSY
    Lehni si na břicho a ruce nech volně ležet podél těla. Ohni nohy v kolenou a rukama se chyť za kotníky. Zvedni hruď a hlavu ze země a snaž se dostat paty co nejdál od svých hýždí. Kolena přitom měj roztažená zhruba na šířku ramen. Vydrž dvacet až třicet vteřin, pak povol a uvolni se.
    Pro náročné: Nechávej nohy u sebe po celou dobu cvičení. Opakuj třikrát až pětkrát. Pak se polož na břicho a relaxuj.

→Co ŠKODÍ pleťi

30. dubna 2007 v 20:39 For girl
PLET´ a co jí škodí

→Záhlavíčko MODRÉ

30. dubna 2007 v 20:36
Modré záhlaVÍČKO

→Moje colorky 2

30. dubna 2007 v 20:35
Ještě se starým nickem :)

→Návod na blend

30. dubna 2007 v 20:31
ak jsem vám udělala návod ve PhotoFiltre na blend ... snad to všichni pochopíte

1.Krok
2.Krok( otevřte si nové plátno a vložte postavu kterou chcete na blendu)
Pak vybereme laso .. je jedno jaké.. Vete si to se kterým se vám bude nejlépe pracovat.. olasujte postavu .
Až jí budete mít klikněte pravým a dejte kopírovat
3.Krok
Tímto způsobem uděláte další postavy které tam chcete mít ...
4.Krok
Můžeme si to i nějak ozdobit( viz. obrázek)
5.Krok
Pak zmáčkněte CTRL+B .. objeví se vám tahle tabulka ( je to výplň toho obrázku .. dává mu to hezčí efekt ( aspoň mě se to líbí)
Zaškrtněte vyplňovací vzor a vyberte si z nabídky ( můžete si přidat i vlastní, ale ted budeme pracovat jen s tímhle)
Neprůsvitnost si dejte takovou jaká se vám bude nejvíce líbit ..
Pak si můžete nastavit i obyčejný rámček( obrys)

6.krok
nakonec si to podepíšeme a napíšeme název celebrity ( Hillary Duff)
A blend je dokončen .... Tady je nejdnodušší výroba blendu ... Jsou i těžší , ale to už pak ve photoshopu
Pochopili jste to ? Snad ano no =o)

→ 2.diplomek

30. dubna 2007 v 20:29
Díky ;)

→Diplom pro temp

29. dubna 2007 v 17:43
Tak temp snad jsem se trefila do tvého vkusu s Avril Lavigne :)


→Bleskovka č. 41

29. dubna 2007 v 17:30
na starém blogu mi proběhlo 40 bleskovek tak v tom budu pokračovat..

Doplň příjmení :

Paris H*******

Christina A*********

Brad P*******

Karel G*t*

Avril L********

Mary ****

A co chceš na diplom ?

Vyhrává první kdo to bude mít správně

→Welcomky 1

29. dubna 2007 v 17:17

No tady sou nějaký welcomky .. tak mrkněte na celý článek

→Moje welcomka

29. dubna 2007 v 14:58 | NO COPY
První moje welcomka.. a myslím, že se povedla :)
ZDROY↓

→Návod na scribble

29. dubna 2007 v 14:50 Návody-moje
Tak tady máte návod na scribble ( můj)

→Oranžová pozadí (c)

29. dubna 2007 v 14:45
Je jich tady málo , ale brzy přibydou další :))

→Černé záhlaví

29. dubna 2007 v 14:41
Záhlavíčko - černo- červené .. klidně si ho zkopněte :) Přibydou další

→TextureS

29. dubna 2007 v 14:37
Texturky na blendíky




th_lee_text056.jpg th_tre_tex_29.jpgth_texture1.jpg th_verdigris-copper.jpg th_OldRoseTexture08.jpg th_bed66f0e.jpg


Je jich tady celkem dost a proto neručím, že půjdou všechny otevřít

POKUD CHCEŠ KOPČIT POUZE SE ZDROJEM ↓